Noticies del Centre
Conferència - Debat "Ciutats en transició"
_________________________________________________________________________
Taller "Física un picolo divertimento"
Un any més el taller de Física realitzat al Centre d'Educació Ambiental Ecometròpoli va ser un èxit amb l'assistència de més de 30 persones, entre els quals 18 nens i nenes.
_________________________________________________________________________
Vaga Mundial pel clima el 27 de setembre
El Centre d'Estudis de la Natura del Barcelonès Nord s'adhereix a la convocatòria de Vaga Mundial pel Clima el dia 27 de setembre de 2019.
Fins al moment hi han convocatòries en més de 100 països.
En Santa Coloma es farà una concentració a les 12 h en la plaça de la Vila.
_____________________________________________________________________________
Fons documental del CENBN
En aquests dies hem aconseguit una fita molt important al nostre Centre.
El fons de documents i materials recollits al llarg de més de 60 anys de treball dels nostres col·laboradors, finalment es troba disponible en una base de dades consultable en línia a http://fonsdocumental.cenbn.cat
En total més de 18.000 documents bibliogràfics (llibres, revistes, separates, ..) i 20.000 mostres entre roques, minerals, fòssils, arqueologia, mol·luscs, plantes, ...
En els propers mesos anirem incorporant més documents i mostres del nostre fons.
Aprofitem per agrair a l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet el seu ajut econòmic de 2.000,00 €, i a l’empresa Coopux Systems el seu assessorament i les ajudes econòmiques. També a totes aquelles persones que d’una manera o altra han participat en l’elaboració del catàleg de llibres i materials del CENBN. A tots moltes gràcies.
__________________________________________________________________________
Imaginem Gramenet 2030
El passat dia 15 de juny va tenir joc al nostre Centre el primer taller "Imaginem Gramenet 2030", organitzat pel grup Rebel·lió o Extinció Gramenet i el nostre Centre.
Van assistir 14 persones de diferents àmbits de la nostra ciutat. Arquitectes, naturalistes, historiadors, treballadors de cooperatives, treballadors socials, regidors de l'Ajuntament, ... Tot un equip entregat a un exercici d'imaginació per visualitzar la ciutat que voldríem, tot enfrontant amb la màxima responsabilitat la crisi climàtica que ja ningú pot negar.
____________________________________________________________________________